Because colorful socks makes you happy!

Idag firade vi min bror som fyllde år tidigare i veckan. Den lilla skiten som jag brukar säga, fast han är äldre än mig. 

När jag var liten var min bror min hjälte, under flera år av psykiskt och fysiskt mobbing så skyddade han mig. Det fanns dagar när han skulle umgås med kompisar då jag bönade honom att ta med mig hem för jag pallade inte vara kvar. Jag hotade med att slänga in mig i fönster om inte han tog med mig. Vi hade samma uppväxt men blev 2 olika personer. Vi kanske inte pratar med varandra varje dag. Men vi vet var vi har varandra. Jag vet att min bror älskar mig på sitt sätt, samma som jag även om han är en jobbig skit ibland. Men det är väl vad han tycker om mig också...

Grattis din lilla skit! ❤

(null)

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0